خادم جمهور به روایت هنرمندان مشهدی + فیلم فعالیت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری در صداوسیما با یک حکم آغاز شد مخاطب ۶ میلیونی سینما تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ محمدعلی باشه آهنگر: آن شب هولناک را تا صبح نخوابیدم ابراز همدردی بیش‌از ۲۵۰ سینماگر درپی شهادت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه بیانیه مجمع خبرنگاران و نویسندگان برای رئیس جمهور شهید «شهرام حقیقت‌دوست» پلیس شد تسلیت مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی برای شهادت رئیس‌جمهور واکنش ملیکا زارعی به خبر شهادت «آیت الله رئیسی» رئیس‌جمهور + عکس ویژه برنامه «شهید جمهور» درشبکه افق + زمان پخش استوری محمد معتمدی در پی شهادت آیت الله رئیسی + عکس سید جواد هاشمی: رئیسی پذیرای انتقادات بود داریوش ارجمند: رئیسی مرد عمل بود تسلیت هنرمندان مشهدی با خلق آثار هنری درباره شهدای خدمت تبیین آیت‌الله رئیسی از چرایی ورود به عرصه انتخابات در برنامه تلویزیونی «جهان آرا» + زمان پخش نصب المان سوگواری در جشنواره کن برای «آیت الله رئیسی» + عکس دعوت از هنرمندان برای روایت مقام شهدای خدمت داوود میرباقری: امید داشتیم رئیس‌جمهور یکی از بینندگان سلمان فارسی باشد تسلیت ابراهیم تاتلیس به مردم ایران «میلاد هارونی» اولین تک آهنگ ویژه شهادت آیت الله رئیسی را منتشر کرد | خادم الرضای مردم +صوت
سرخط خبرها

تلاش مذبوحانه

  • کد خبر: ۱۴۷۹۶۶
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
تلاش مذبوحانه
سرکار خانم شایسته خو - مدیر مدرسه علمیه مکتب نرجس

«ذلِکَ الْکِتابُ لا رَیْبَ فیهِ هُدىً لِلْمُتَّقینَ»

دشمن متوجه هدایتگری قرآن شده است و اینکه هیچ شک و تردیدی در آن وجود ندارد. الگوی اقتدار در نظام‌های مادی با الگوی اقتدار در نظام اسلامی بسیار متفاوت است. در نظام‌های مادی اقتدار مبتنی بر پایه قدرت مادی اعم از پول و سلاح و تبلیغات فریبکارانه و در الگوی اسلامی معنوی این اقتدار در درجه اول بر پایه عوامل معنوی الهی و متکی بر ایمان است.

در این نظام بر تلاش مخلصانه‌ای تکیه می‌شود که در راه آرمان‌های بلند و والا وجود دارد. البته این بیان به این معنی نیست که آموزش و تجهیزات را بی اهمیت بپنداریم. زیرا همه این‌ها لازم است؛ اما این‌ها به منزله جسم و آن معنویت اسلامی و اتکا به خداوند کالبد و روح نظام اسلامی به شمار می‌رود.

رهبر معظم انقلاب در این باره اشاره دقیقی دارند و می‌فرمایند که ایران اسلامی با اتکا به ایمان توانست در میدان‌های ابزار مادی بر دیگران پیشی بگیرد.

به هرحال نصرت نهایی با آن ملتی است که اتکایش به خدا و ایمان باشد. این موردی است که در نظام‌های مادی و الهی متفاوت است. این موضوع که رهبر معظم انقلاب تبیین حقایق را یکی از کار‌های مهم انقلاب اسلامی می‌دانند و تمرکزشان بر اقناع ذهن‌ها و قلب هاست، نشان دهنده این است که دشمن با چنین طرز تفکری می‌خواهد مقابله کند و تمرکزش را بر جنگ نرم و تحریف حقایق قرار داده است. به همین دلیل یک جنگ تمام عیار رسانه‌ای را انتخاب کرده است تا بر ما غلبه کند.

دشمن با هتک حرمت و آتش زدن چنین کتاب مقدسی و نادیده گرفتن حقوق مسلمانان، می‌خواهد به نحوی خباثت و توحش خودش را در قالب آزادی نشان بدهد.

بی احترامی به کتابی که برای هدایت و حمایت از انسان و جوامع بشری جامع‌ترین قانون‌ها را آورده است، به نابودی بیشتر آن‌ها کمک خواهد کرد.

این‌ها باید بدانند ظاهر و باطن این عالم با قرآن است و اگر از این مسیری که انتخاب کرده اند توبه نکنند و مسیر طهارت را برنگزینند، ضربه بسیار سختی در انتظارشان است و به واقع این حرکت مذبوحانه که نشان دهنده درماندگی سران کشور‌های غربی صهیونیستی است، در جامعه عقلا عملی کاملا زشت و غیرانسانی معرفی می‌شود.

با این حرکت نه فقط ارادت عدالت خواهان عالم از قرآن و اسلام ناب کم نشده، بلکه آن‌ها را در راستای شناخت جبهه حق برانگیخته و مصمم و متحد کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->